Kubki z nadrukiem w marketingu instytucji finansowych

Kubki z nadrukiem
Kubki z nadrukiem

Reklama i marketing są obecnie bardzo istotnymi komponentami funkcjonowania każdej firmy czy jakiejkolwiek innej instytucji. Firmy muszą dążyć do pozyskiwania nowych klientów innowacyjnymi metodami, ponieważ wiele form marketingu nie pozwala obecnie na zainteresowanie klienta. Wśród wielu różnych działań reklamowych wybijającą skutecznością odznacza się dystrybucja rozmaitych gadżetów reklamowych, czyli przedmiotów, które przyciągają uwagę potencjalnych klientów eleganckim wyglądem oraz innymi walorami (w tym dodatkami). Dobrym przykładem powyższego mogą być liczne instytucje finansowe, które po pierwsze zmagają się z bardzo dużą konkurencją, po drugie zaś mają duże pieniądze na kampanie reklamowe.

Firmy i instytucje finansowe  (zwane też firmami doradztwa finansowego) dystrybuują najróżniejsze gadżety, a wśród nich np. kubki z nadrukiem. Są to gadżety reklamowe o bardzo dużej skuteczności w działaniach marketingowych i o bardzo dużej sile oddziaływania. Fakt ten jest spowodowany przez ich praktyczne zastosowanie w życiu codziennym większości ludzi, a więc również potencjalnych klientów instytucji finansowych. W związku z tym ludzie chętnie je przyjmują jako upominki.

Jeśli chodzi o dystrybucję, kubki z nadrukiem mogą być rozdawane w takich punktach, jak centra miast, główne skrzyżowania i ulice, okolice zabytków, dworców i przystanków autobusowych, centra handlowe, parki, itp. Chodzi bowiem o to, aby spotkać dużo ludzi –  potencjalnych klientów firmy, w tym przypadku doradców finansowych.wykorzystane jako podarunek dla potencjalnych klientów firmy (instytucji) finansowej. Ulubioną metodą dystrybucji takich gadżetów jest bowiem rozdawanie ich przechodniom. Jest to sposób powszechnie stosowany w marketingu, w tym często stosowany przez firmy i instytucje finansowe. Pozwala na dotarcie do szerokich mas potencjalnych klientów danej instytucji finansowej.

Ale nie można zapomnieć o tym, że kubki z nadrukiem rozdaje się też w siedzibach firm i instytucji finansowych, oraz na spotkaniach z klientami. Chodzi tu bowiem o to, aby dany prezent otrzymał ten, kto korzysta z oferty instytucji. Doradców finansowych jest tak wielu, że muszą przyciągać uwagę klientów w sposób inny niż tylko poprzez jakość oferty.