Gadżety reklamoweDługopisy, reklamówki, koszulki, kubki, nośniki danych – miejsca, w których możemy umieścić logo naszej firmy jest bez liku. To skuteczny sposób na reklamę, przyciągnięcie nowych klientów i utrwalenie własnej marki w świadomości ludzi. Już dawno specjaliści do spraw marketingu udowodnili, że umieszczenie nazwy czy obrazka firmy na produktach codziennego użytku stanowi jedną z lepszych promocji działalności. Dlaczego tak się dzieje? Wpływ na to mają kwestie zawarte głęboko w ludzkich umysłach.Człowiek w swoich życiowych wyborach często kieruje się instynktami – zapachu, dotyku, słuchu czy wzroku. Co ciekawe, większość ludzi jest typowymi wzrokowcami, dla których tworzone są właśnie wszelkie gadżety reklamowe. Umieszczenie loga na produkcie codziennego użytku, jak chociażby długopisie, sprawia, iż człowiek będzie całkiem niekontrolowanie wbijał sobie do świadomości przedstawioną markę. Jak myślisz co zrobi później, kiedy będzie miał do wyboru dwa produkty – Twój oraz konkurencji? Ta zagnieżdżona głęboko świadomość sprawi, że wybierze artykuł opatrzony Twoją marką!
Nie wzbudza wątpliwości, że wrzucenie loga na gadżety reklamowe to tani i skuteczny sposób na promocję. Tego typu drobiazgami musimy po prostu obdarowywać naszych klientów. Do każdego zakupu długopis gratis, dla największych nabywców – kubki lub koszulki. W tym momencie włącza się kolejny typowy marketingowy mechanizm. Klient bowiem dostanie coś zupełnie za darmo. Nieważne czy będzie to wartościowy prezent czy zwykły długopis – dla niego i jego świadomości będzie się liczyło tylko to, że coś od Ciebie dostał i niejako został związany z Twoją firmą.
Pojawia się bowiem kwestia niejakiego zrewanżowania się za taki prezent. Skoro klient coś dostał, to może w jego umyśle pojawić się pomysł kolejnego zakupu za taki hojny gest. Gadżety reklamowe są wspaniałym polem do popisu dla przedsiębiorców, a ich wyprodukowanie błyskawicznie się zwróci. I to z nawiązką!